Twitter
Google plus
Facebook
Vimeo
Pinterest

Fluid Edge Themes

Blog

Home  /  כתבות ומחקרים   /  דרך חדשה וטבעית לצרוך מגנזיום

דרך חדשה וטבעית לצרוך מגנזיום

אתם בריאים בדרך כלל, אבל סובלים מאחד או יותר מהגורמים הבאים: עוויתות (טיקים), התכווצויות שרירים ברגליים, בדרך כלל בלילה, עייפות, מיגרנות, לחץ (סטרס), אי סדירות קצב לב, נדודי שינה? אם כן, ייתכן שאתם סובלים ממחסור במגנזיום. גלו איך תוכלו להיפתר מהתופעות הללו בקלות.


מאות אימהות ישראליות כבר גילו שניתן וצריך להגדיל את צריכת המגנזיום במשפחה.

מאות אימהות ישראליות כבר גילו שניתן וצריך להגדיל את צריכת המגנזיום במשפחה.

המגנזיום הוא מינרל תוך תאי, שמשפיע על יותר מ-715 תהליכים אורגניים בגופנו. אבל אנשים כמעט שאינם מודעים לחשיבותו הרבה על הבריאות הפיזית והמנטלית.

מגנזיום: מחולל האנרגיה בגוף

המגנזיום נחוץ לפעילות תקינה של התאים בגופנו. הוא אחראי להרפיית השרירים ולהתאוששותם אחרי אימונים ספורטיביים, מפחית את הסיכון לחלות במחלות לב ומאזן את קצב הלב, מרפה את מערכת העצבים, מונע סטרס, מגביר ריכוז ותורם לביצועים מחשבתיים, מפחית עייפות, נדודי שינה, מיגרנות וכאבי ראש.

המגנזיום הוא זה המאפשר ללקטוז לחדור את קרום התא, להיכנס אליו ולשמש כדלק המניע את הגוף. הוא מייצר ומוליך אנרגיה בגוף, ומאיץ את ייצור האנרגיה בתאים ואת התחדשותם (אנטי-אייג'ינג). המגנזיום מסנתז חלבון, שכל כך נחוץ לחיזוק השרירים. כל ספורטאי יודע עד כמה חשוב לצרוך חלבון להגדלת מסת השריר ולחיזוקו. ללא מגנזיום, תהליך זה אינו יכול להתקיים. כל אלו הם רק חלק מהתהליכים שהמגנזיום אחראי עליהם.

גופנו מורכב מ-60% מים ושתייתם חיונית במהלך כל שעות היום. המים של מגנזיה נותנים מענה לצורך בנוזלים ולצורך במגנזיום בעת ובעונה אחת.

גופנו מורכב מ-60% מים ושתייתם חיונית במהלך כל שעות היום. המים של מגנזיה נותנים מענה לצורך בנוזלים ולצורך במגנזיום בעת ובעונה אחת.

מנזקי המחסור במגנזיום: סטרס, דיכאון, דלדול העצם, סיבוכי היריון

רמת המגנזיום בגוף האדם תלויה בסוג המזונות ובמים שהוא צורך. בעולם המערבי תזונה דלה במגנזיום היא מצב שכיח, בגלל ניצול מוגזם של משאבי הקרקע, וכן בגלל שמי הברז אינם מכילים כמות מספקת של מגנזיום. מאז שהחלו בישראל להתפיל מים, כמויות המגנזיום במים ירדו לרמה כמעט אפסית. מחקרים מקיפים שנערכו בקופת חולים "כללית" בנושא, הראו שתחלואת הלב עלתה בשיעור מבהיל של כ-10% ביישובים שאספקת המים אליהם היא של מים מותפלים בלבד.

התופעה הידועה ביותר של מחסור במגנזיום היא עוויתות והתכווצויות שרירים, בעיקר ברגליים ובעיקר בלילה. תופעה, שבסופו של דבר, מובילה לפגיעה באיכות השינה. אבל מחסור במגנזיום גורם גם לסטרס, להתקפי חרדה, לשחיקת שיניים ולעייפות כרונית, לקצב לב לא סדיר, להתכווצות כלי דם וליתר לחץ דם. מחסור במגנזיום גורם להפרעות התנהגותיות ונפשיות, לעצבנות, לדיכאון, למיגרנות ולכאבי ראש.

המגנזיום נחוץ לפעילות תקינה של התאים בגופנו. הוא אחראי להרפיית השרירים ולהתאוששותם אחרי אימונים ספורטיביים, מפחית את הסיכון לחלות במחלות לב ומאזן את קצב הלב, מרפה את מערכת העצבים, מונע סטרס, מגביר ריכוז ותורם לביצועים מחשבתיים, מפחית עייפות, נדודי שינה, מיגרנות וכאבי ראש.

מחקרים מצביעים על כך שבקרב חולי סוכרת, נמצא שיש מחסור קבוע במינרל זה. וטוב יעשו אם יגדילו את צריכת המגנזיום, אשר בין השאר מונע תופעת תנגודת לאינסולין ומעכב התפתחות של סוכרת סוג 2.

נשים בהיריון נדרשות להגדיל את צריכת הנוזלים, כמו גם את צריכת המגנזיום שלהן. הדבר חיוני על מנת להימנע מצירים מוקדמים ותורם להתפתחות העובר. מי מגנזיה הם בדיוק השילוב הנדרש.

נשים בהיריון נדרשות להגדיל את צריכת הנוזלים, כמו גם את צריכת המגנזיום שלהן. הדבר חיוני על מנת להימנע מצירים מוקדמים ותורם להתפתחות העובר. מי מגנזיה הם בדיוק השילוב הנדרש.

איך תצרוך מגנזיום בכמות הנדרשת

על פי ארגון הבריאות העולמי, גבר זקוק ל-420 מ"ג מגנזיום ביום, ואישה ל-320 מ"ג ביום (410 מ"ג לנשים בהריון). אולם הצריכה היומית ממזון ומשתייה אינה מגיעה לכמויות האלה. התפלת המים ושימוש היתר בקרקע ודלדול המשאבים בה, אף גרמו לכך שצריכת המגנזיום פחתה במהלך השנים. וכיום כ-75% ממי השתייה בישראל מקורם במים מותפלים המכילים ריכוז אפסי של מגנזיום.

צריכת מגנזיום מגיעה באופן טבעי מעלים ירוקים, מאגוזים ומשקדים, מזרעים, מדגנים מלאים, מבננות ומשוקולד. אבל כאשר האדמה דלה במגנזיום עקב ניצול חקלאי מוגבר, תכולת המגנזיום במוצרים האלו דלה אף היא. כך שאנשים רבים נדרשים להשלים את צריכת המגנזיום ממקורות אחרים. אחת האופציות היא צריכת המגנזיום בכמוסות, אלא שהספיגה של מגנזיום מהן היא בשיעור חלקי בלבד, העומד על כ-4%. לאמצעי זה תופעות לוואי, הוא אינו מספק, במקרים רבים שוכחים לקחת אותו, והוא אף אינו נגיש לילדים, הסובלים ממחסור במגנזיום, בדיוק כמו הוריהם.

מגנזיה: לצרוך מגנזיום בקלות

הדרך הטבעית והבטוחה ביותר לצריכת מגנזיום בקלות היא שתייה יום יומית של מים טבעיים עשירים במגנזיום. מים כאלו הם המים של "מגנזיה". מגנזיה הוא מעיין נדיר וייחודי בלב אירופה, המאופיין בריכוז גבוה של מגנזיום טבעי, עד פי 7 ממותגי מים מינרלים אחרים הקיימים בשוק, וברמה נמוכה של נתרן. שאיבת המים ממעיין "מגנזיה" נעשית ללא מגע יד אדם והשאיבה מבוקרת ומוגבלת, על מנת לשמור על איכות והתחדשות המעיין שמים ממנו משווקים בכל מדינות המערב.

ליטר מגנזיה מכיל 172 מ"ג מגנזיום טבעי, זאת בהשוואה ל-27 מ"ג מגנזיום בבננה אחת ו-29 מ"ג באבוקדו. המגנזיום במי מגנזיה הוא ברמת ספיגה אופטימאלית, וליטר של מי מגנזיה, מספק יותר מ-50% מצריכת המגנזיום המומלצת ליום בקרב נשים. שתייה יום-יומית של מי מגנזיה היא הדרך הטבעית והבטוחה ביותר להגדיל את מאגרי המגנזיום החיוניים בגוף. לשם השוואה במי עדן 20 מ"ג מגנזיום לליטר ובנביעות 23 מ"ג לליטר בלבד.

כל ספורטאי יודע עד כמה חשוב לצרוך חלבון להגדלת מסת השריר ולחיזוקו. ללא מגנזיום, תהליך זה אינו יכול להתקיים.

כל ספורטאי יודע עד כמה חשוב לצרוך חלבון להגדלת מסת השריר ולחיזוקו. ללא מגנזיום, תהליך זה אינו יכול להתקיים.

נוסף על כל אלו, מי מגנזיה נקיים מחנקות (שיעור החנקות משקף את ניקיון המים משיירי שפכים שחדרו למקור המים), והם נקיים בעשרות מונים מהמים המינרליים הנפוצים בישראל. כך שלא רק שהמים של מגנזיה מכילים פי 7 יותר מגנזיום ממים מינרליים אחרים, הם גם הנקיים מבין כל המותגים האחרים.

מחקרים מראים שהישראלי הממוצע צורך כ-68% מגנזיום בלבד מהצריכה היומית המומלצת, וסובל ממחסור כרוני במגנזיום. אתם יכולים לשתות מי מגנזיה ללא כל הגבלה, מצב של עודף במגנזיום הוא נדיר, מנגנון ביטחון טבעי הנמצא בגוף האדם מפריש את העודף מהגוף. שתיית מים עשירים במגנזיום עונים על צורך כפול: הצורך בנוזלים והצורך במגנזיום, שגוף האדם כה זקוק להם. בקיץ הישראלי, כאשר ההזעה מוגברת, שתיית מגנזיה היא הבחירה הטבעית. לספורטאים, לנשים בהיריון, לילדים, כמו גם לבני הגיל השלישי לא כל שכן.

חשוב לזכור:
כ-60% מגופינו מורכב ממים. אפילו שתיית בקבוק מגנזיה אחד ליום, תשפר את איכות חייך. תוך שבועות ספורים תרגיש בהבדל.

נסה כבר עכשיו את המים של מגנזיה במחיר מבצע.

Post a comment


תודה! הודעתך נשלחה בהצלחה.